luka-op-reis.reismee.nl

Luka is jarig! Hij is vandaag 6 geworden

Hiep hiep hoera. Na lang wachten is Luka dan eindelijk jarig.

Gisteren stond alles al in het teken van zijn verjaardag. Tijdens de knutsellessen op school heeft hij met Reintje, Isa en Gert-Jan de versiering en zijn verjaardagskroon gemaakt.

Vanochtend toen hij wakker werd stond alles klaar. Zes cadeautjes omdat hij 6 jaar is geworden. Vier beyblade cadeautjes, een Bobo en een DVD van Tom en Jerry.

Vanavond was het verjaardagsmaal. Taart voor allemensen die hier ook wonen.Aan het einde kreeg Luka een stuk taart in zijn gezicht geduwd. Dat is hier een traditie. Luka vond dat eigenlijk niet echt leuk, daarom heeft hij wraak genomen en Sylvio ook een stuk taart in zijn gezicht geduwd. Luka zei: ruik eens, hij stinkt een beetje en toen.....boem taart in het gezicht van Sylvio. Kijk maar op de foto's.

Allan, Daphne, Liam en Charlie

Hiep, hiep, hiep Hoeraaaaaa!!! Gefeliciteerd Luka!! Hele fijne dag vandaag en heel veel speel plezier met de bleyblades!! Dikke kussen van ons! xxxx

Stellan

Lieve Luka,

Ik had nog nooit gehoord van beyblades. Ze lijken me leuk, vooral het schietding. Ikzelf spaar nu voetbalplaatjes van Albert Heijn en troetels van de Plus. Voor de troetels hebben we een soort dierentuin gekocht, een aailand. Ik ben er heel blij mee. Hoe is het om al weer zes te zijn?