luka-op-reis.reismee.nl

Luka op de brommer door Vietnam

Luka is nu een week in Vietnam. Het is wel even wennen hier want het is veel kouder dan in Thailand. De eerste dagen woonde Luka in het huis van een Nederlander Cees. Dat was in Hanoi. Dat is de hoofdstand van Vietnam. De eerste dag hebben we de stad bezocht. Heel gek vond Luka dat ze de dode leider van het land niet begraven, maar als een pop in een glazen kist leggen (net als sneeuwwitje).

Daarna is luka naar een eiland in de baai van Halong geweest. Dat vond hij ontzettend leuk want daar kon hij met zijn papa op de brommer rondrijden. Luka mocht voorop zitten tussen de benen van zijn papa...en zelfs een beetje gasgeven. Luka wilde dit eigenlijk wel de hele dag doen. Maar dat kon niet want hij moest iedere middag ook naar school. En dan was zijn papa weer meester.

Ook heeft Luka één nacht op een Vietnamese boot geslapen. Dat vond hij heel leuk, vooral omdat hij daar karaoke kon doen. Eingelijk kon hij weer eens Beat it van Michael Jackson zingen.

Luka vindt het eten hier best lekker. Vooral de loempia's. En eten met stokjes dat gaat iedere dag beter!

Juf Lize en alle kinderen uit Obd

Lieve Luka!
Wij willen je vanuit de klas je een hele fijn verjaardag wensen! Hiep hiep hoera! Al weer zes jaar!
De kinderen wilde je allemaal kaartjes sturen voor je verjaardag! Jammer dat dat niet gaat!
Maak er een mooie verjaardag van!
Wij vieren het een klein beetje met je mee!
Groetjes van alle kinderen en natuurlijk ook van juf Semiha en Lize