luka-op-reis.reismee.nl

Gelukkig Nieuw Jaar

Ik wens al mijn vriendjes op de Maas en Waal een gelukkig nieuwjaar!

Morgen vertrek ik hier en dan vertrek ik met de bus naar Bangkok. Het was leuk op het eiland. Ik heb hier veel spannende dingen gedaan. Op een olifant gereden, gesnorkeld en naar de vissen gekeken. Met school gaat het goed. Ik ben druk met het leren van nieuwe letters. Over vier dagen vlieg ik naar Vietnam.

Maudje Bakker

Lieve Luka,
Ik heb samen met mijn mama alle foto's bekeken. Maud vind ze heel mooi en wil het volgende aan je zeggen. Gelukkig nieuw jaar! 2011 kusjes vanuit Amsterdam, wel terugkomen op school...
Wij gaan in de tussentijd genieten van al jullie avonturen. Ook een heel mooi jaar voor Isa en je papa en mama.

Liefs Maud en haar mama

oud en nieuw
ik was op het dak
groetjes van theyn

Lieve Luka,

Heb je in Thailand wel eens zeekomkommer gegeten?
Was ik benieuwd naar...

LIefs, Stellan

Voor Stellan van Luka

Nee, zeekomkommers hebben we eigenlijk helemaal niet gezien. Is wel gek, want dat zou je wel verwachten

Stellan

Hier heb ik een sneeuwkomkommer gemaakt, toen er nog sneeuw lag.
Hebben jullie wel straaljagers gezien? Hebben ze die wel in Azie?
Gisteren was Tosca jarig, ze werd 7. Morgen is haar partijtje, dan doen we dezelfde speurtocht als jullie op Isa's verjaardag, als heks Oeleboele en tovenaar Merlin naar ons toe willen komen, natuurlijk.
Hebben jullie rivierdolfijnen gezien? Ik wel, op tv.
Ik vind het wel stoer van je dat je karaoke hebt gedaan en Beat It hebt gezongen, als Michael Jackson.

Voor Stellan van Luka

Gefeliciteerd met je zusje. Een weet je Brit Julie is overmorgen jarig. Morgen is het 20 januari en dan duurt het nog 8 dagen voor mijn verjaardag. We hebben geen rivierdolfijnen gezien. Wel een reuzeschildpad in het meer van Hanoi.

Stellan

Wat kan jij goed dansen!

Stellan

WAt leuk dat je die reuzenschildpad hebt gezien! Ja, 28 januari, dan ben jij jarig! Dan sturen we jou een mooie mail.
Tosca's verjaardag was heel leuk, maar ik werd wel een beetje moe. Ik lag heel vroeg in mijn bed.